24 juni 2026. Det är väldigt disigt när vi ger oss av.
Vi är ju som en följetong. Har väntat på ett nytt batteri till den nya air conditioner som levererades 19 maj. Vi valde just ”Ecoflow” för att kunna använda den även i en naturhamn. Då laddar vi batteriet med hjälp av solcellerna under dagen och kan använda den på nätterna. Förutsatt att det fungerar då. Tyvärr har det bara fungerat med landström. Stefan har varit i kontakt med företaget hur många gånger som helst. Servicen har varit urusel. Vi har fått lägga om vår seglingsrutt helt och hållet.
Igår fick vi beskedet att batteriet kunde levereras på fredag. Idag fick Stefan meddelande om att det kommer idag.
Åt middag på en Indisk restaurang. Promenerade runt lite i närheten. Här finns många väggmålningar.














Inga kommentarer:
Skicka en kommentar